Politica de retur
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin adresa de e-mail: office@totalpool.ro
Cum returnati produsele
In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constatati aceste nereguli, iti recomandam sa solicitati completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ).
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, va rugam sa contactati imediat un reprezentant al firmei Total Pool & SPA, la numarul de telefon : 0727116540, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca in urma deschiderii coletului constatati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, va recomandam sa refuzati comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
-produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site,
-produsele ce au fost livrate gresit
-produsele care au marimi eronat comandate
Clientul este obligat sa notifice www.totalpool.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor.
Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, in ambalajul original, cu toate etichetele interne si externe,eticheta de pret cu sigiliul nealterat, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzator si/sau nu sunt in conditii perfecte, ele pot fi reexpediate clientului, fara rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirii acestuia.
Produsele trebuie returnate prin curier rapid. In niciun caz nu sunt acceptate retururi prin serviciul oferit de Posta Romana sau prin alte mijloace.
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copie dupa factura.
Clientul nu poate returna produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri,in urmatoarele scopuri sau situatii:
-cazul in care produsul s-a realizat pe masurile clientului,
-produsele prezinta semne de uzura, deteriorare sau piese si componente lipsa
– inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit
cererea de returnare are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice
– in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
-in cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
-in cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
-ruperea sigiliului de securitate atrage dupa sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile.
Comenzile care au fost ridicate de la magazine nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate,verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.
Daca in urma notei de constatare se vor observa urme de uzura, ambalaj deteriorat, precum si zgarieturi, parti rupte, patate, etc se vor deduce din contravaloarea produsului pe baza unei fise de calcul intocmite de furnizor.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Se poate face fie returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalizari.
Pentru restituirea contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat.
In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
Reclamatiile cu privire la produsele comandate se fac in maxim 48 de ore de la primirea coletului. Reclamatiile la care facem referire sunt: produs defect din cauza transportului, produse lipsa din comanda.